MARDİN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
KIZILTEPE DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Misyon & Vizyon
Yönetim
Başhekim
Başhekim Yardımcıları
Uzm. Dr. Lokman ADIGÜZEL
Uzm.Dr Mithat Bedir
İdari ve Mali Hiz. Müd. ve Yrd.
Müdür
Müdür Yardımcısı
Sağlık Bakım Hiz. Müd. ve Yrd.
Müdür
Müdür Yardımcısı
Organizasyon Şeması
İdari Birimler
Adli Sekreterlik
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Arşiv
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Ayniyat Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Bilgi İşlem
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Disiplin Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Ek Ödeme (Döner Sermaye) Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
İletişim ve Tanıtım
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
İstatistik
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
İş Sağlığı ve Güvenliği
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Mutemetlik
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Kalite Yönetimi
Kalite Sorumlu Başhekim Yrd.
Kalite Yönetim Direktörü
Kalite Politikası
Faaliyetler
Birim/Klinik Bölüm Kalite Sorumluları
Kalite Yönetimin Görevleri
Ekiplerimiz
Sağlıkta Kalite Akreditasyon Daire Başkanlığı
Kalite Yönetim Birim Çalışanları
Komitelerimiz
Eğitim Araştırma
TUEK
ETİK KURUL
STAJ BAŞVURULARI
YAYINLARIMIZ
Projeler
TGAP
Bilgi Güvenliği
Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi
Bilgi Güvenliği Politikamız
Hizmet Binalarımız
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi
Genel Hastane
Toplum Ruh Sağlığı Merkezi
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Acil Tıp
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Anestezi
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Beyin Cerrahi
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Biyokimya
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Cildiye
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Çocuk Cerrahisi
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Çocuk Hastalıkları
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Çocuk Psikiyatri
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Dahiliye
Klinik Hakkında
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Endokrinoloji
Klinik Hakkında
Klinikten haberler
Nasıl Gidilir?
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Özellikli Hizmetlerimiz
Diyaliz Merkezi
Palyatif Bakım Merkezi
Evde Sağlık Hizmetleri Birimi
İş ve Meslek Hastalıkları
Organ Bağışı Birimi
Gebe Okulu
Anne & Bebek
Anne Dostu
Doğum İstatistikleri
TDL Odalarımız
TDL Ekibimiz
Bebek Dostu
Gebe Okulu
Anne Sütünün Önemi ve Başarılı Emzirme Eğitimi
Emzirme Danışmanlığı Polikliniği
Uzaktan Eğitim Gebe Okulu
Hastanemiz Başhekimi Serdar KALKAN dan, Ailelere Anne Sütü Bilgilendirme Mektubu
Sağlık Turizmi
Sağlık Hizmetleri ve Hekimler
Tedavi Paketleri
Sağlık Turizmi Birimi
Hasta ve Ziyaretçiler
Şehrimiz
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır?
Ziyaret Saatleri ve Kuralları
Ziyaret Saatleri
Yoğun Bakım Hasta Yakınlarının Bilgilendirilme Kuralları
Yenidoğan Yoğun Bakım Hasta Yakınlarının Bilgilendirilme Kuralları
Nasıl Muayene Olurum?
Muayene Saatleri
Hasta-Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Hasta Hakları Yönetmeliği
Çalışan Hakları ve Güvenliği Uygulamaları
Hasta Çalışan Güvenliği Yönetmeliği
Hekim Seçme Hakkı
Engelli Rehberi
Sağlık Kurulu Başvurusu
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Anlaşmalı Kurumlar
Bağkur
Emekli Sandığı
SGK
Nöbetçi Eczaneler
Randevu Al
Laboratuvar Tetkik Sonuçları
Radyoloji Rapor Sonuçları
İletişim & Ulaşım
Anketlerimiz
Çalışan Geri Bildirim Anketi
Yatan Hasta Deneyim Anketi
Ayaktan Hasta Deneyim Anketi
Acil Servis Hasta Deneyim Anketi
EDİNBURGH DOĞUM SONRASI DEPRESYON ÖLÇEĞİ (EPDS) ANKETİ
Öneri ve Görüşleriniz
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Çalışan Görüş ve Öneri Formu
Ulaşım
Nasıl Gidilir?
Otopark Alanları
Harita
Halk Otobüsü Güzergah ve Durak Bilgileri
Telefon Rehberi
Sık Sorulan Sorular
Nasıl Randevu Alırım?
Hasta Yakınlarının Kalabileceği Bir Misafirhane Var mı?
Dijital Medya
Medyada Biz
İletişim & Tanıtım Faaliyetleri
E-Bülten
Toplantı ve Organizasyonlar
Sağlık Takvimi
Fotoğraf Galerisi
Video
PDF
Kurumsal
Kalite Yönetimi
Kalite Politikası
Kalite Sorumlu Başhekim Yrd.
Kalite Yönetim Direktörü
Kalite Politikası
Faaliyetler
Birim/Klinik Bölüm Kalite Sorumluları
Kalite Yönetimin Görevleri
Ekiplerimiz
Sağlıkta Kalite Akreditasyon Daire Başkanlığı
Kalite Yönetim Birim Çalışanları
Komitelerimiz
Kalite Birimi İletişim
Kalite Yönetimi
Kalite Politikası
KALİTE POLİTİKAMIZ
Sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde, hasta odaklı, güvenilir, bütüncül yaklaşıma bağlı, bilimsel ve etik standartlara uygun, sürekli iyileştirmeye dayalı, hasta ve hasta yakınına yönelik eğitim ihtiyaçlarını karşılayan, duyarlı ve iyileştirici bir ortam sunan ve bakımda mükemmelliği hedefleyen tıbbi bakım hizmetleri sunmak.
İş sağlığı ve güvenliği hizmetleri mevzuatlarına uygun, iş güvenliği kültürünün sürdürülebilir ve nitelikli gelişimi için çalışanlarımızın sağlığını ve güvenliğini tehdit eden faktörleri belirlemek, ortamdan kaynaklı enfeksiyonlardan korunmalarına yönelik önlem almak, sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamı sağlamak.
Hasta hakları mevzuatına esas alarak hastanemizde sunmuş olduğumuz hizmetlerde hasta ve hasta yakınının süreçlere katılımını sağlamak, dilek öneri ve şikâyetlerini değerlendirerek hasta memnuniyetini artırmak. Hasta memnuniyet düzeylerini belli aralıklarda ölçmek ve gereken
iyileştirmeleri yapmak.
Bakanlığınızın yayınladığı klinik rehberlere uygun olarak tetkik istemlerin yapılmasını sağlamak, tetkik hizmetlerinin etkin ve verimli yürütülmesini sağlamak, tetkiklerin en kısa süredetamamlanmasını
sağlamak.
Kurumumuzca gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projeleri çerçevesinde uygulanan programlarımız ile toplumsal farkındalık yaratarak, sağlık düzeyinin yükseltilmesinde fayda sağlamak.
Anne ve bebek sağlığı için, eğitim, bakım ve sunulan hizmetleri en üst düzeye taşımak, hastalarımıza normal doğuma yönlendirerek hastanemizde gerçekleşen primer sezaryen oranının Türkiye
ortalamasının ve kurumumuzun bir önceki dönem değerinin altında olmasını sağlamak, normal doğum ve sezaryen sonrası anne ve bebeklerin yeterli süre tıbbi takip altında kalmasını sağlamak.
Bilimsel gelişmelere uygun etkin ve etkili sağlık hizmeti sunmak için çalışanlarımıza sürekli eğitim desteği sağlamak, çalışanlarımızın memnuniyet ve motivasyon düzeylerini yükseltmek için çalışmalar yapmak, çalışan memnuniyet düzeyini belli aralıklarda ölçmek ve gereken iyileştirmeleri yapmak.
Sunmuş olduğumuz hizmetler ile ilgili tüm mevzuat ve standartlara uyum sağlamak, çalışanlarımızda kurum kültürü oluşturmak. Hizmetlerimizi değerlendirerek tüm çalışanların katılımını esas alarak sürekli ölçüm ve iyileştirmeyi hedeflemek sürekli iyileştirme faaliyetlerinde bulunmak.
Klinik rehberlere uygun ilaç kullanımını sağlayarak antibiyotik reçete oranının Türkiye ortalaması ve bir önceki dönem değerinin altında olmasını sağlamak.
Bilgi güvenliği yönetim sistemi ile ilgili tüm mevzuatları uygulayarak, tüm çalışan ve paydaşlarla birlikte bütüncül bir yaklaşımla, riskleri yönetmek
ya
da etkisini azaltmak.Siber saldırı durumlarına hazır olmak ve hizmetin aksamamasını sağlamak.
SWOT analizleri yaparak yön verdiğimiz amaç, eylem, hedef ve planları belirli dönemlerde güncelleyerek, stratejik kararlarımızı tekrar gözden geçirmek değerlendirmek.
Yıl içerisinde kısa-orta vade planlarımızı gerçekleştirebilmek ve tamamlayabilmek için gerekli çalışmaları yürütmek. Uzun vade planlarımız için de gerekli çalışmaları yaparak, çalışmalar için gereken proje ve desteği sağlamak.
Kurumumuzun vizyon misyon ve değerlerinden ödün vermeden; sürekli eğitim ve iyileştirme faaliyetlerinde bulunan, hizmette üst düzey sağlık standartlarını yakalayan, gelişmenin yazılı, ölçülebilir ve kanıta dayalı olmasını sağlayan, mevzuatlara bağlı, etkili ve verimli sağlık hizmeti sunmayı
taahhüt ediyoruz.
11 Mayıs 2022
×